Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

Δυό σταγόνες ανθρωπιάς .

 


Βαρύ πιοτό γουλιά γουλιά
πίνω απόψε τα φιλιά σου να τα κάψω,

στρίβω καπνό  ελληνικό , κι'ένα μου δάκρυ αντρικό
βρέχει τα χείλη μου την ώρα που θ 'ανάψω.

Μου'πες εμέσως πλην σαφώς
πως ένας άλλος δυστυχώς σ'εχει κερδίσει,

βαρύ πιοτό σε χαμηλό, καρδιά τσιγάρο και μυαλό
από τα μάτια μου για'σένα έχουνε σβήσει,
από τα μάτια μου για'σένα έχουνε σβήσει.

Σ'ενα κατάλημα εντός της Αττικής
οι αμαρτίες σου στον τοίχο με κολλάνε
πληρώνω  οινόπνευμα ποιότητας κακής
πήγε ξημέρωμα κι' ακόμα με χτυπάνε .
 

Βαρύ  πιοτό  σαν την φωτιά
θυμίζει λίγο την ψευτιά που περιέχεις

όμως κατάφερα να βρώ  σε δύο δάχτυλα νερό
και δυό σταγόνες ανθρωπιάς που εσύ δεν έχεις

και δυό σταγόνες ανθρωπιάς που εσύ δεν έχεις .


Κουκάς Γιώργος .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου