Δευτέρα 1 Αυγούστου 2011

ΣΤΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗ ΤΗΝ ΚΑΝΤΙΝΑ

Πήγα να φάω στου Βαγγέλη την καντίνα
στο πιο ωραίο βρώμικο μες την Αθήνα

και όπως έβγαζα λεφτά να τον πληρώσω
σκάει ένα cabrio και βγαίνει ένα ξανθό....

Ρε Βαγγέλη τ'ειν'αυτο,,,καυτερό καυτερό

μου'χει κάτσει στο λαιμό,,,το νερό το νερό

εργαλείο δυνατό,,,,το ξανθό το μωρό

με μπλοκέ διαφορικό,,,θα χωθώ δεν μπορώ


Βαγγέλη φτιάξε για το σπίτι άλλα δύο
γεια σου κοπέλα με το τούμπανο εργάλείο

ωραία σπόηλερ και ζάντες έχεις βάλει
τέζα σου λέω και φυσάει το πετάλι


έχω κι εγώ στον Πειραία ένα συνεργείο
πάρε την κάρτα μου να φέρεις το θηρίο

να στο σηκώσω, να στο δω, να στο πειράξω
λάδια και φίλτρα και μπουζί να σου αλλάξω.

ρε Βαγγέλη τ'ειν'αυτο,,, καυτερό καυτερό

μου΄χει κάτσει στο λαίμο,,,το νερό το νερό

εργαλείο δυνατό,,,το ξανθό το μωρό

με μπλοκέ διαφορικό,,,θα χωθώ δεν μπορώ.


Κουκάς Γιώργος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου