Τετάρτη 30 Ιουνίου 2010

Σκέτα σ΄αγαπώ με ψέμμα

Σκέτα σ΄ αγαπώ με ψέμα

Είμαι Σάββατο σε μπάρα
Σαν χαμένος στην Σαχάρα, και δεν νοιάζεσαι
Κι αν αξίζω μια πεντάρα
Σε φιλιά με σπαταλάς και με μοιράζεσαι

Πίνω σ΄ αγαπώ με ψέμα
Σε ποτήρια ραγισμένα, μου τα έδωσες
Σκέτα σ΄ αγαπώ με ψέμα
Μου τα στέλνεις κερασμένα, και με τέλειωσες

Ρεφραίν
Ξένα χείλη ξεχειλίζεις και σερβίρεσαι
και στα χείλη μου γυαλί σπασμένο γίνεσαι
ξένο σώμα με αδειάζει από το σώμα σου
κι'ζωή μου θρυματίζεται στο στόμα σου

Σαββατόβραδο σε μπάρα
Στην δική σου την Σαχάρα και δεν μ' έψαξες
Και δεν δίνεις μια δεκάρα
Πως κατάντησα στην έρημο που μ’ έθαψες

Σκέτα σ΄ αγαπώ με ψέμα
Ξαναβάλε μου στο τέρμα να με φτάσουνε
Στάχτη σ΄ αγαπώ και ψέμα
Ξανακέρνα με να πιώ και να με κάψουνε

Κουκάς Γιώργος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου